Tisztelt Szülők!

Intézményünk részt vesz a KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (e-Ügyintézés) programjában, mely lehetővé teszi 2019. március elsejétől annak megismerését. Az elektronikus ügyintézés a szülők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti oly módon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat, az e-naplón keresztül elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba! (Ez az ügyintézési forma a 2019-es naptári évben bevezetésre kerül országosan.

Mik ezek a dokumentumok?

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelembenyújtása
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés. A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges:

https://eugyintezes.e-kreta.hu