Tisztelt Szülők!
Intézményünk részt vesz a KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (e-Ügyintézés) programjában, mely lehetővé teszi 2019. március elsejétől annak megismerését. Az elektronikus ügyintézés a szülők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti oly módon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat, az e-naplón keresztül elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba! (Ez az ügyintézési forma a 2019-es naptári évben bevezetésre kerül országosan.
Mik ezek a dokumentumok?
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Kiiratkoztatás a köznevelésből
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelembenyújtása
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése
Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés. A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges: